Szkolenie odbywa się w godzinach od 09:00 do 17:00.
Czas przeznaczony na poszczególne bloki tematyczne
jest dostosowywany do potrzeb grupy.
zapoznanie się grupy
wprowadzenie do UX i procesu projektowego Double Diamond, case study, korzyści z podejścia klientocentrycznego do projektowania
DISCOVERY: warsztaty z interesariuszami
zapoznanie się z briefem, zbieranie potrzeb i definiowanie problemu projektowego
lunch
DEFINE: identyfikacja potrzeb
zbieranie potrzeb, budowanie empatii z użyciem person, mapowanie doświadczeń użytkownika i poszukiwanie szans na rozwiązanie ich problemów
DEVELOP: modelowanie interakcji
opracowanie scenariuszy użytkownika, priorytetyzacja funkcji macierzą ścieżek krytycznych i tworzenie architektury informacji,
lunch
DEVELOP: szkicowanie rozwiązań
dobre praktyki w szkicowaniu interfejsów i techniki angażowania zespołu w projektowanie
DELIVER: ewaluacja użyteczności
ćwiczenia z krytyki designu, ocena rozwiązań poprzez zadaniowe testy z użytkownikami
podsumowanie i zakończenie
Będziesz posługiwać się wachlarzem technik i narzędzi możliwych do zastosowania w procesie projektowania UX
Będziesz umieć planować proces projektowy i będziesz w stanie dobrać właściwe metody na różnych etapach tego procesu
Wyjdziesz z koncepcją aplikacji z zakresu mHealth, zaprojektowaną przez zespół w trakcie szkolenia, przy użyciu technik omawianych na warsztatach
Wzbogacisz się o doświadczenie innych osób z branży i nowe metody pracy
Otrzymasz certyfikat poświadczający odbycie warsztatów
Aby poznać nowe techniki i narzędzia do pracy z interesariuszami oraz nauczyć się patrzeć na produkt z perspektywy użytkownika.
Pragnących lepiej zrozumieć rolę badań w procesie projektowym i ich przełożenie na rozwiązania w końcowym produkcie.
Którzy chcą poćwiczyć proces projektowania user experience, zrozumieć perspektywę użytkowników i poznać techniki pracy nad produktem.
16 godzin praktycznych warsztatów
samych konkretów i zero pitu-pitu
praca na prawdziwych przykładach i case studies
materiałów szkoleniowych: wydruki ściąg i formatek, przykładowe narzędzia, rekomendowana literatura
30% wiedzy, 60% trening, 10% wdrożenia
Wybierz się na szkolenie ze znajomymi i otrzymaj zniżkę na bilety!
Przy zakupie grupowym minimum 3 biletów na szkolenie otwarte zapłacisz 10% mniej.
Zaproś znajomych:
Cytaty pochodzą z ankiet ewaluacyjnych
Intensywne dwa dni projektowania doświadczeń pod okiem doświadczonej specjalistki UX,
które pozwalają poznać, doświadczyć i ulepszyć proces projektowania produktów cyfrowych.
Od 2007 roku zajmuję się projektowaniem interakcji i badaniami użyteczności.
Specjalizuję się w opracowywaniu strategii produktów, facylitacji warsztatów, projektowaniu skomplikowanych interfejsów aplikacji i budowaniu zespołów UX.
Jestem założycielką i opiekunką merytoryczną studiów podyplomowych User Experience & Product Design na AGH w Krakowie. Wykładam na dwóch renomowanych uczelniach.
Występuję na konferencjach branżowych w Polsce i za granicą. Jestem absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.
Moje doświadczenie docenił Google, zapraszając mnie do programu Google for Startups Accelarator. Jako mentor wspieram startupy z całego świata.
Jestem współautorką znanej książki "Badania jako podstawa projektowania user experience" oraz cyklicznego raportu o branży UX w Polsce.
Zapisz się do powiadomień, a informacje o nowych szkoleniach i materiały edukacyjne dostaniesz prosto na maila. Zero spamu.