Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00, a czas przeznaczony na poszczególne bloki tematyczne jest dostosowywany do potrzeb grupy.
zapoznanie się grupy
rola badań w procesie projektowania produktów cyfrowych i metoda Lego Serious Play
przegląd metod badawczych
na różnych etapach rozwoju produktu cyfrowego
lunch
analiza case studies projektów badawczych
kanwa planowania badań UX
definiowanie pytań badawczych
dobór próby i respondentów
do określonych pytań badawczych
tworzenie scenariusza badawczego
omówienie struktury wywiadu i formułowanie dobrych pytań
lunch
trening moderacji wywiadów
jak budować dobrą relację z rozmówcą i nie sugerować odpowiedzi
opracowanie zadań do testów użyteczności
trening moderacji testów użyteczności
wybrane metody analizy, umiejętność wnioskowania i interpretacji
lunch
narzędzia wspierające proces badawczy
raportowanie wyników badań
dobre praktyki i one-pagery
jak ewangelizować i angażować zespół w badania
podsumowanie i zakończenie
24 godziny praktycznych warsztatów
praca na prawdziwych przykładach i case studies
samych konkretów i zero pitu-pitu
materiałów szkoleniowych: wydruki formatek i kanw, przykładowe scenariusze, wszystko w gustownej teczce
30% wiedzy, 60% trening, 10% wdrożenia
Będziesz w stanie zaplanować badania UX na różnych etapach w procesie rozwoju produktu,
Będziesz potrafić dobrać metody badawcze do problemów badawczych i ograniczeń projektowych
Będziesz umiał formułować pytania, które nie będą sugerujące i pozwolą ci uzyskać potrzebną wiedzę
Zidentyfikujesz błędy w moderowaniu i analizie badań, będziesz też wiedzieć, jak minimalizować ich wpływ na wyniki badań
Wzbogacisz się o doświadczenie i uzyskasz informację zwrotną, która pozwoli ci nabrać pewności siebie w badaniach
Wyjdziesz z przykładami planów i scenariuszy badawczych, które posłużą ci za inspirację
którzy chcą zdobyć lub rozwinąć swoje umiejętności badawcze, poznać metody i narzędzia lub potrenować moderację.
którzy chcą lepiej planować badania, dobierać właściwe metody badawcze i poćwiczyć zbieranie potrzeb od użytkowników.
którzy chcą dowiedzieć się, jak zbierać wymagania i informacje zwrotne od interesariuszy, wzbogacając swój warsztat projektowy.
Wybierz się na szkolenie ze znajomymi i otrzymaj zniżkę na bilety!
Przy zakupie grupowym minimum 3 biletów na szkolenie otwarte zapłacisz 10% mniej.
Zaproś znajomych:
Cytaty pochodzą z ankiet ewaluacyjnych
Intensywne trzy dni treningu umiejętności badawczych pod okiem doświadczonej specjalistki UX,
dzięki którym łatwiej będziesz się poruszać po metodach badawczych i nabierzesz pewności siebie.
Od 2007 roku zajmuję się projektowaniem interakcji i badaniami użyteczności.
Specjalizuję się w opracowywaniu strategii produktów, facylitacji warsztatów, projektowaniu skomplikowanych interfejsów aplikacji i budowaniu zespołów UX.
Jestem założycielką i opiekunką merytoryczną studiów podyplomowych User Experience & Product Design na AGH w Krakowie. Wykładam na dwóch renomowanych uczelniach.
Występuję na konferencjach branżowych w Polsce i za granicą. Jestem absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.
Moje doświadczenie docenił Google, zapraszając mnie do programu Google for Startups Accelarator. Jako mentor wspieram startupy z całego świata.
Jestem współautorką znanej książki "Badania jako podstawa projektowania user experience" oraz cyklicznego raportu o branży UX w Polsce.
Zapisz się do powiadomień, a informacje o nowych szkoleniach i materiały edukacyjne dostaniesz prosto na maila. Zero spamu.