Trener: Iga Mościchowska

trener-iga

Projektowaniem interakcji i badaniami użyteczności zajmuje się od 2007 roku. Przez 6 lat z powodzeniem rozwijała WitFlow - studio projektowo-badawcze, realizujące projekty dla takich klientów jak eBay, Tauron, KGHM czy WSiP. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii UX produktów, projektowaniu skomplikowanych interfejsów aplikacji i budowaniu zespołów UX.

Jest współautorem książki "Badania jako podstawa projektowania user experience" i opiekunem merytorycznym studiów User Experience & Product Design na AGH. Występuje na licznych konferencjach branżowych. Prowadziła szkolenia m.in. dla Interia.pl, IBM, Capgemini, Millenium Bank, Red Sky, Unit4Teta, Urtica. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET.

książka

Szkolenia

USER EXPERIENCE DESIGN

proces projektowania user experience
Zobacz program
  • Zastanawiasz się jak wdrożyć metodykę projektowania zorientowanego na użytkownika w swojej organizacji?
  • Widzisz szansę w rozwoju działki UX w swojej firmie?
  • Zastanawiasz się, jak zadbać o design w całym procesie tworzenia produktu?
  • Chcesz tworzyć produkt jak najlepsze startupy, firmy softwarowe i agencje?
  • Nie wiesz, ile to kosztuje i jak zaplanować prace?

Program

  • Modele procesu projektowania user experience produktu
  • Angażowanie interesariuszy w proces projektowy
  • Techniki projektowe na warsztaty z klientem i użytkownikiem
  • Jak zbierać wymagania i poznawać założenia produktu?
  • Budowanie empatii zespołu względem użytkowników
  • Przejście z odkrywania potrzeb do generowania pomysłów na rozwiązania
  • Mapowanie doświadczeń użytkownika
  • Modelowanie architektury informacji
  • Dobre praktyki w szkicowaniu i prototypowaniu interfejsów
  • Jak pracować z makietami o różnym poziomie szczegółowości
  • Ocena rozwiązań w (dużych) zespołach projektowych
  • Testy użyteczności na prototypie i na wdrożeniu
  • logo-pwn Case study
  • Trener zdecydowanie na plus! Zaraża UX'em!
  • szkolimy_8
  • 556
    godzin szkoleń

Usability

projektowanie użytecznych interfejsów + mentoring
Zobacz program
  • Ergonomia Twojej aplikacji to coś, o co chcesz zadbać?
  • Zastanawiasz się, jak poprawić konwersję formularza?
  • Za cel stawiasz sobie uproszczenie interfejsu Twojej aplikacji?
  • Nie wiesz, jak tworzyć użyteczne komunikaty?
  • Chcesz poznać podstawowe reguły użytecznych interfejsów?
  • Nie wiesz, jak naukowo uzasadnić rozwiązania w projekcie?

Program

  • Heurystyki użyteczności wraz z przykładami
  • Zasady projektowania interakcji wraz z dobrymi wzorcami
  • Dlaczego kontekst w interakcji ma tak duże znaczenie?
  • O czym nie można zapominać tworząc rozbudowane formularze?
  • Co jest najważniejsze w ikonach: wygląd, stylistyka, etykieta czy położenie?
  • Jak kierować uwagą użytkowników?
  • Jak tworzyć użyteczne treści do internetu?
  • O czym nie można zapomnieć w komunikatach błędów?
  • Czego można się dowiedzieć z testów z użytkownikami?
  • Jak szukać problemów z użytecznością?
  • Mentoring - konsultacje indywidualne z trenerem
  • trener iga
  • Komunikatywny, żywy przekaz dużej ilości treści, dobrze przeplatany case studies.
  • 29
    przeszkolonych firm

  • logo unit4 teta Case study

BADANIA USER EXPERIENCE

warsztaty
Zobacz program
  • Przymierzasz się do samodzielnych badań z użytkownikami?
  • Zależy Ci na praktycznym rozwijaniu swoich kompetencji w zakresie badań user experience?
  • Zastanawiasz się jak zrekrutować odpowiednich uczestników do Twoich badań?
  • Chcesz dowiedzieć się, jakich błędów w badaniach należy się wystrzegać?
  • Szukasz wskazówek i list kontrolnych, które ułatwią Ci przeprowadzanie badań?

Program

  • Klasyfikacja badań z użytkownikami na różnych etapach projektowania UX: badanie potrzeb, ewaluacja interfejsów, optymalizacja
  • Przegląd metod badawczych i ich dobór do problemów (w tym: clicktracking, eyetracking, test 5 sekund, sondaże, sortowanie kart, idi, fgi, dzienniczki, testy a/b)
  • Przykłady różnych procesów i narzędzi badawczych - case studies
  • Jak planować badania w cyklu życia produktu?
  • Jak rekrutować uczestników badań?
  • Jak opracować scenariusz badania i treść zadań testowych?
  • Warsztat moderatora i obserwatora – jakich błędów nie popełniać?
  • Analiza klastrowa - jak wnioskować po badaniach?
  • Użyteczne raporty z badań i przykładowe wnioski
  • szkolenie
  • 79
    dni szkoleń

  • OK! Duży zapał, duża wiedza i doświadczenie. Bardzo dobry sposób prowadzenia szkolenia.
  • logo-interia Case study

JAK BUDOWAĆ ZESPÓŁ UX W ORGANIZACJI

mentoring
Zobacz program
  • Chcesz, aby Twój zespół tworzył produkty zorientowane na użytkownika?
  • Nie wiesz, jak połączyć agile z dbaniem o użyteczność?
  • Zastanawiasz się, jak pogodzić role specjalisty UX, analityka biznesowego, PO, grafika i programisty?
  • Myślisz o budowaniu kultury UX w pracy, ale nie wiesz jak przekonać do niej zespół i szefostwo?
  • Zależy Ci na włączeniu całego zespołu w projektowanie pozytywnych doświadczeń użytkownika?

Program

  • Model procesu projektowania user experience produktu
  • Rola projektanta interakcji w procesie tworzenia produktu
  • Miejsce UX w agile software development
  • Lean UX - zwinne metody projektowania
  • Praca zespołowa w UX - dlaczego warto?
  • Wdrożenie pracy zespołowej w organizacji: sketchboard, design studio i paper prototyping
  • Budowanie kultury UX w zespole
  • Jak pracować z trudnym klientem/szefem?
  • Współpraca UX z: analitykiem biznesowym, grafikiem, programistą, PO
  • Rozwijanie kompetencji zespołu UX
  • Jakie kompetencje powinni posiadać specjaliści UX?
  • Praca zespołowa i w parach
  • Wybrane techniki pracy zespołowej