Egmont

badanie użyteczności platformy dla dzieci
viz-egmont-badania-1

Zadowolenie klienta z wyników naszych badań użyteczności przełożyło się na kolejny projekt badawczy dla wydawnictwa Egmont Polska.

W trosce o jakość nowego przedsięwzięcia poproszeni zostaliśmy o zweryfikowanie użyteczności i grywalności serwisu Pluszakowo.pl. W tym celu zastosowaliśmy niestandardową metodę badawczą – trzyetapowe testy z użytkownikami: rodzicami i ich dziećmi w wieku od 3 do 7lat. Badaliśmy zarówno gry, jak i interfejs panelu administracyjnego rodziców. Efektem badań był obszerny, polsko i anglojęzyczny raport z rekomendacjami zmian i poprawek.

Dodatkowo stworzyliśmy film promujący serwis Pluszakowo.pl, w którym wykorzystane zostały fragmenty testów użyteczności, wywiady z rodzicami i pedagogiem, reportaż z przedszkola, a także nagrania interakcji z interfejsem.

3-7
wiek uczestników

27
gier

Terminowość, rzetelność, elastyczność, mnóstwo nowatorskich pomysłów – to tylko część z tego, co można by napisać. Profesjonalizm i perfekcja w najlepszym tego słowa znaczeniu. Wnioski z badań, które wykonała dla nas firma WitFlow oraz zaangażowanie w projekt pomogły nam w tworzeniu i doskonaleniu nowego produktu.

Krzysztof Czulec Digital Business Manager, Egmont Polska

Zakres prac:

  • testy użyteczności z dziećmi i ich rodzicami
  • tygodniowe beta testy w domach dzieci
  • wywiady indywidualne z rodzicami
  • badanie grywalności gier
  • opracowanie filmu promocyjnego serwisu Pluszakowo.pl